Friday, February 5, 2010

Ever Notice?
















I'm just sayin'

30 comments:

  1. Well maybe, butt they are nearly as good as the REAL ones. "They" sort of pale in comparison. I'm just sayin', too. hehehe

    ReplyDelete
  2. Just saying that is unfair to um never mind.

    ReplyDelete
  3. you GUYS are being COMPARED???? to???? muppets????? hmmmmm.. well I guess -- a teeney bit....but groucho is already a caricature of himself....ever heard of "bread and puppets"...now they would have some fun trying to duplicate wolfeeeez I bet.
    you could have a whole thundering hoard running down the hillllll-watch-out-for-that-tree!!!!!
    sorry,
    theBUSTER <---i'm baaaaack

    ReplyDelete
  4. Hmmmm, we do see a "slight" resemblance! lol!

    ((Hugs)) your friends
    Oskar, Schatzi & Xena

    ReplyDelete
  5. Ummmmmmmmmm...........

    That's scary.

    Wiggles,
    Brind'Amour

    ReplyDelete
  6. OH NO! THATS JUST WRONG! lol, You guys are so much cuter!

    ReplyDelete
  7. LOL....those comparison shots are so great!! I especially love the Falkor one.:)

    ReplyDelete
  8. That is the coolest blog....the first one from the Neverending Story is the best -- I loved that movie!

    ReplyDelete
  9. OMD....these are GREAT! I just love it. The Neverending Story and Alf are so cute. Of course, Groucho's is just purely funny! :) Thanks for the smile.

    Nala & Amber

    ReplyDelete
  10. The NSLM is still laughing!!

    Wonderful!

    ReplyDelete
  11. Oh dear goodness, we think Saige, Guinness and Groucho are adorable......but you did make us laugh with your post today!!!
    love and kisses
    Martha & Bailey xxx

    ReplyDelete
  12. hahaha!
    ALF! how funny! Valcor! Though, my problem with Valcor is his shiny bubble back.

    ReplyDelete
  13. ALF!!!!!! My mom used to LOVE ALF!
    Mom's kind of weird......
    Tail wags,
    Storms

    ReplyDelete
  14. Of course the pup is by far the most handsome!

    ReplyDelete
  15. OMD what did you come up with! BOL Too fun. I was going to do this with my furiend, Jude's photo. Still in the works. Great job.
    Twink!

    ReplyDelete
  16. Ohhh, we think they all copied YOUR look! And hmmmm - as devout worshipers at the alter of Groucho we think that it's dreadful that the muppets are stealing his look!!

    Schnauzer snuggles - JD and Max.

    ReplyDelete
  17. Haha! Quite the body doubles! Mom says I remind her of the baby from Dinosaurs (the "not the Mama" one). Perhaps a similar post needs to appear in our line-up!

    Muppet-like Snorts-
    Brutus the Frenchie

    ReplyDelete
  18. BOL! Those are purty good!

    Stella, Gunther and Betty

    ReplyDelete
  19. Haaa!
    Good ones!
    Kisses and hugs
    Lorenza

    ReplyDelete
  20. We are coming to your defense - as soon as we stop laughing so hard.

    ReplyDelete
  21. Amazing! You look exactly alike! Wow!

    Deefor

    ReplyDelete
  22. Hey, we probably could add ourselves to that series of photos.

    Our pinkie is convinced that the whole ALF thing was based on an Airedale.

    What's the dragon from The Never Ending Story called again??

    ReplyDelete
  23. I love this post...poor groucho always getting the short end of the stick ;)

    ReplyDelete
  24. The resemblence is uncanny!!!

    ReplyDelete